dissabte, 6 de setembre del 2014

Projectes que s'engrandeixen sols (i em deixen feta un embolic!)

Porto tot el dia donant-li voltes al somni nº6. És del tipus de somnis que quan et despertes i el recordes, t'hagués agradat que continués per curiositat.

Mentre escrivia la part 5 del somni moltes incògnites se m'han plantejat. I quan m'he proposat solucionar-les me n'he adonat que cada cop estava fent la història més i més grossa! És a dir. No vull que es quedi aquí. Vull crear el meu propi univers, el meu propi món, els meus propis personatges... No en tinc prou amb plasmar el somni... Veieu per on vaig?

Crec que... vull fer una història de més envergadura, sabeu?

Tinc els meus dubtes. No sé si en sóc capaç. Però vull intentar-ho. Vull intentar escriure una novel·la. Potser em surt millor que la novel·la de la Biblioteca, que tinc entrebancada perquè em falta imaginació! I potser passa a ser aquesta la nova novel·la. Ja són tres els projectes de novel·la que tinc així que... M'agradaria que escollíssiu. Més endavant us "presentaré" la tercera idea de novel·la i us demanaré de nou que voteu en una enquesta.

M'ho passo molt bé escrivint, investigant per fer més realistes els escenaris i els personatges, apuntant en la meva llibreteta negra que sempre porto al damunt converses o frases que m'han agradat... És interessant.

I abans d'acomiadar-me en aquesta entrada, dir-vos que no podré penjar la part 5 del somni perquè desvetllaria molta informació! Seria com fer spoiler.

Així que en resum. Imaginaré un inici i un món pel somni nº6 (perquè per una novel·la, l'inici que li vaig donar és com fer que la història comencés per la meitat), introduiré millor el personatge, no ho desvetllaré tot de cop (com en la part 5) i a veure que surt!

De moment em guardo totes les idees al cap!


Fins aviat,

Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada