dimecres, 23 d’abril del 2014

Una fugaç diada de Sant Jordi

Res m'hagués agradat més que quedar-me la resta de la tarda amb vosaltres, voltant pels engalanats i arrebossats carrers del poble, plens de roses de tots colors i llibres de tota mena. Parelles de múltiples edats, agafades de la mà, lluint un alegre i radiant somriure junt amb el regal del seu estimat o la seva estimada. Senyeres penjades a tots els balcons, parades i establiments. Què bonic és Sant Jordi! Una celebració digne, refinada, distingida i tradicional. Sant Jordi, és únic.

Però per molt que m'encanti passejar-me pels laberints decorats per l'ocasió del nostre petit poble de costa, entrar a les llibreries antigues plenes de gent i olorar les roses fresques, no puc quedar-me... Els deures em reclamen! I un examen de literatura castellana...

Us vull dedicar aquesta entrada, amics meus! Espero que vosaltres que no teníeu tanta feina estigueu gaudint de la fantàstica tarda que fa i que us ho passeu el doble de bé per mi.

Tot i això, per res del món no m'hagués perdut fer la meva típica escapada a la llibreria a corre-cuita per comprar-me un llibre!


Aquest és el llibre que m'he comprat. Per mala sort encara no està en català, però té molt bona pinta. 
Com que encara no me l'he llegit, no us puc deixar més que l'explicació de la contraportada:
"El círculo lo forman las Elegidas. La salvación del mundo depende de que consigan dominar sus nuevos poderes y cumplir su misión"

"El tiempo corre en su contra. Si no descubren lo que les persigue, morirán"

Ha estat superventes a Suècia i equiparat amb la mismíssima i exitosa saga Millenium.

Els temes principals que tracta són amor, màgia, estudis, relacions entre pares i fills, mort i amistat. 

I tu? Quin llibre t'has comprat per Sant Jordi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada